Lördagenden23:e

Var i Ängelholm igår med Nina. Fikade på piece of cake (♥) Precis som alla andra ggr. Mysigt & snart ska ninis besöka mig också i Växjö! =D

Efter det blev det väla med Mamma, Richard och Johanna. Så nu slipper jag frysa då jag har en ny vinterjacka. Stod några Hif:are vid intersport så att jag ens kunde kolla på en jacka där är ju helt otroligt. Sedan blev det en lugn hemmakväll. Behöver kanske inte ens tillägga där att jag kollade Skavlan med Håkan som gäst.

Hade tänkt mig en promenix och njuta lite av havet. Men vädret gör att jag ångrar mig. Får bli havet på sikt ist. Duger. Pirrar lite i magen & peppar upp mig för kvällen. Hbg-tivvan-johnossi!

 
 

Ja ni vet fattar jag behöver nog inte förklara mer om den saken ni vet att jag går bananas. Men längtar efter att få träffa alla fina vänner som jag inte träffat på megalänge. Kmr bli ljuvligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0