Ole ole

Snääääällla döda mig. Ger snart upp för dagen har suttit i timvis och skrivit om flamenco och lyssnat på spansk musik, verkar som att jag aldrig kommer att bli klar. Så om någon har en ledig stund och kunskap och intresse för spansk folkmusik får ni megasuperduper gärna göra klart min uppgift åt mig.

 

Imorgon väntar ett studiebesök på Smålands musikarkiv kan bli spännande det. Känns som att ett ställe med viktiga grejer så blir lite nervös att jag ska paja ngt =S

 
 
http://weheartit.com finaste sidan. "JÄDRAR var inte det Fridas nya tröja?!!" Bland det första som dök upp så där ser man.. 

" VEM TROR PÅ EVIG KÄRLEK JA VEM TROR PÅ DEN NU??" Sitter och galer med Håkan. Eller ja han sjunger och jag galer.. Värmer upp lite för vad som händer om 9 dagar!Mysigt. Funderar dock på om man kanske skulle ta sig en sväng om av flamenco för att bli lite inspirerad till att fortsätta med evigheternas uppgift.

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0