Önskelistan

Från snö och is är jag nu vid kusten med blåst (snarare storm) & regn. Men det är mysigt ändå. Sitter här med min lilla Doris som har slumrat framför datorn helt slut efter sin lilla freakshow. På bordet låg också något väldigt fint just till mig, Håkan! Äntligen har jag den också i mina ägor. Har ett enormt shoppingsug.. Inte lätt att vara fattig student och tvingas att stå emot.

Nya skor får det ju bli..

Här är mina "gamla" de återlämnade, tår i ögat igen..

Så kanske ett par svarta i läder ist?

Eller så..

Tog en kik på hm.com också, massa mysiga höstkläder som hade suttit så fint i min garderob.



& en finfin kudde som hade passat perfekt i min soffa..

Men men,vad är väl en bal på slottet?
Juste har ju ännu en framtidsplan så än är det nog inte kört ändå! :)
Puss, adjö & godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har dom svarta i mitten, grymt snygga:)

2010-10-26 @ 08:30:16
URL: http://sarahstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0