Så står det till i livet just nu

Sikken helg det har vart. Lördagen var helt underbar.Massa skratt tillsammans med de gamla godingarna och självklart en helt fantastisk konsert. Johnossi måste ses live för att förstås.

 
 
Kom tillbaka till Växjö i söndags. Hann på morgonen inte ens känna efter om jag var bakis var alldeles för trött och en alltid lika roliga mensvärk. Väl på plats här var det dags att sätta igång med plugget. I måndags var det föreläsning hela dan och sedan mysmåndag med taco & tvkväll med tjejerna. Alltid lika mysigt.
 
Doris somnade på skrivbordet som vanligt när jag satt vid datorn. Saknar min finis. ♥
 
Fick trösta mig med Doris godis ist som jag hittade på Willys :)
 
Har tagit min nya johnossikasse och dratt nu. ;)
 

Ikväll har jag lite mysdejt med mig själv efter att ha haft städning av lägenheten inviger jag nu mina nya ljuslyktor & lyssnar på två steg från paradise har haft tid för min elle också som jag aldrig tycks hinna med att läsa ut. En mycket bra tisdag har det varit helt enkelt.

-Hur glad är du nu på en skala 1-10?
-10 procent!! (...) Nej jag menar 10 av 10.
Kan man annat än älska Maria Montazami?

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0