tänka sig vad jag kan

Pajade just ett utav mina glas. :( Värst vad allt går sönder hela tiden. Är inte direkt piggast i stan så med gardinerna för & mysbelysningen på så bäddar jag nog ner mig i soffan med Elle innan sängtime. Känns som att nästa vecka kommer att bli händelserik, always lots of action in Växjö. Aj löv it. Men på torsdag kära skåningar då ses vi igen.

 
Förra lördagens finmiddag, kunde nästan rulla hem.


Hm okej innan Elle måste jag ju faktiskt se Håkan när han var med i Skavlan. Längtar efter min skiva som kommit till Torekov.

Slog mej att jag faktiskt är en hejare på att laga mat numera. Eller hejare och hejare.. Är kanske inte så värst komplicerat MEN det smakar ju riktigt bra. Säg mig, finns det något som jag inte kan?!

/Fridus benedictus (mitt nya smartklingande smeknamn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0