Out of function

Börjar bli lite rädd för mig själv. Min hjärna är helt ur funktion. Ska just sätta mig ner för att äta lite frukost och tänker är det inte något jag glömt? Jojjomen! Kranen står på och spisen är på..

Hade en mycket trevlig kväll igår, tiden bara sprang iväg så det blev inget med utgång. Jag och Frida lyckades även bli utelåsta. Så fick tjoa lite här, hade brandövning. Om det skulle börja brinna vad är det första du räddar?
Citronpeppar, kaffekokare & diskmedel.

 
Gammal Sivans bild! :)

 
Fridis & Memlan på höstmyspromenad.

Har fler fina höstbilder minsann. Det kommer. Har hängt i stan idag har aldrig sett Frida gå så fort som när hon trodde att vi inte skulle hinna till systemet. Ska snart ta mig an det eviga projektet, vad ska jag ha på mig ikväll??

Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0