Lördagskväll i sin oordning

I don’t remember you looking any better
But then again I don’t remember you
John Mayer-who says


Blev en spontan utgång i torsdags. Den absolut mest spårade hittills skulle jag nog kunna påstå, men jösses vad jag skrattade och vad kul vi hade. Igår var vi inte så pigga dock men efter lite tacokväll & lite dricka var det inga trötta miner. Klackarna mot stallarna. I princip endast utbytesstudenter så det fick bli fuldans och röj för hela slanten. Också en mycket lyckad kväll. Fick reda ut ett och annat med Sten "Det är jobbigt att vara den som lämnar liksom."


 

 

Misstänker att mina grannar tycker om mig ännu lite mer efter att ha möblerat tillbaka möblerna halv tre imorse.. Har haft en riktig mysdag med Emelie och Frida. Haft frukostmöte, gått höstpromenad (uuuunderbart väder idag) och sedan ätit en megagod middag. Äckligt mätt fortfarande.

Älskar känslan när man vaknar, funderar över om man kanske ska ha lite söndagsångest & sedan inser att det är LÖRDAG. Som grädde på moset är det toppenväder ute, ibland är det allt bra fint att va vid liv.

Det var som förslag att vi skulle se P.S I love you. När andra säger att man tokbölar till den känner jag bara. naj naj naj. Är ju tokbölig för allt, lite övertrötthet på det = katastrof?

Istället ska jag inta sängen, vid elva en lördagskväll. Det finns fortfarande hopp.

Puss & nattinatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0