det snurrar i min skalle

Så kul är det inte att få csn, då måste man bara betala alla räkningar. Nu förstår jag livet som fattigstudent. Tur att jag precis börjat med havregrynsgröt till frulle nu blir det kanske det till lunch och middag också?

Helgen har iaf varit jättebra. Finis Frida fyllde år igår, sjuk som är stackarn. Men det var najs i Varberg att göra drickspel är så roligt och framförallt tillsammans med Lois. Kom hem igår och gjorde mig iordning i all hast, blixten fast utan ironin. Såg dock ut som ett bombnedslag här slängde grejer till höger och vänster försökte hitta min laddare. Vilket jag inte gjorde. Alltså är den kvar i Varberg. Min mobil hade låst sig hade panik över att jag skulle trycka fel pinkod sista gången och låsa skiten. Det var verkligen kaos här vill jag lova.

Sen blev det utgång fast utan utgång om man nu kan uttrycka sig så. Kände att jag hade kunnat ligga i min säng hela dagen men nu måste jag plugga.

 
Happy b-day fridisen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0