Kebab kebab

Nemas problemas, boken fanns där och nu finns den här hos mig. Så jag vet alltså vad jag ska göra ikväll.. Det känns att den här dagen det är en ny dag och den är och kommer att fortsätta att vara fantastisk. Kände att jag behövde någon form av "nystart" så jag hoppas på en krångelfri dag.

Har helt glömt att dela med mig av en liten sensation. Jag har käkat kebab från kebabvagnen här utanför. Vet inte vad som hände där. Kan knappt tro det själv. Hittade dock lite spår av kebabsås på min jacka idag så det stämmer nog.

Näpp nu ska jag strax på programträff och sedan föreläsning. Idag är det jävla pissevär dessutom för att prata klarspråk.
Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0