Litta bilder

Var på Sivans igår. igen. Hade en riktigt bra kväll. Känns som att allt händer just den här helgen. Det enda som fattas är ju.. jag! Åker till torekov imorgon. Det lär bli trevligt det också. Har en uppsats som måste skrivas och vi ska ha litteraturseminarie imorgon.

Se på fan. Bildupdate?
 
Fridis & Memlan på höstig promenad!
 
Allt bra fint här ändå..
 
Hittade blåbär i snåren på promenaden dessutom..
 
Frida bjöd till bullfest!

Lite suddigt men ni ser kanske att det är Matilda och Malin som jag fick finbesök av!
 
Oskar Snyggros på grace!

Frida & Ebba

Josefine & Lois när vi var i varberg!

Söta tjejerna i varberg. Lois känns lite farlig...

Igår hos mig på vår förförfest. Grattis David nu är du äntligen med på ett hörn på min blogg. Hedersinlägget kommer en annan dag.

Fantastisk kvalitet på mina bilder måste jag säg. Får la köpa en digitalkamera någon gång i framtiden.

-Har du något för hemma mysiga kvällar..

Puss, adjö & godnatt.
Ses imorgon skåne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0