music of the heart

Har bokat biljett till Oskar Linnros på Grace här i Växjö på fredag! :D Läääängtar. Då kommer Malin och joinar dessutom. Lovely!

Var inne på Sivans hemsida och kollade lite på deras bilder. Satte mig en halv millimeter när jag fick syn på det här..
 
 
Jag vet inte när (nej inte under mina två veckor här iaf) men johnossi har spelat på sivans. JOHNOSSI.

Lyssnade nyss på Håkans nya låtar, smakprov från nya skivan. Som jag förbeställt. Givetvis. Så i oktober dimper den ner i brevlådan, signerad av Håkans egna hand. Fick t.om. mejl från Håkan häromdagen. Okej okej det var inte personligen just bara till mig utan till alla som förbokat det var ändå fint och jag längtar. Längtar efter min nya skiva och längtar tills den 7:e november, i göteborg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0