Snyggöverflöd

Hakade på till biblioteket för att plugga. Insåg att det jag behövde var att läsa och det dröjde inte länge innan jag slog ihop datorn och förstod att jag aldrig skulle kunna läsa samt koncentrera mig i denna stund. Kan erkänna att jag är väldigt dålig på att läsa. Ska jag läsa behöver jag ensamhet, tystnad, helst fördragna gardiner också så att jag inte kollar ut genom fönstret stup i kvarten och spanar in killar.

Trodde aldrig ngnsin att jag skulle säga det här men.. Det är så jävla jobbigt att det är så snygga killar här! Ena sekunden springer det förbi en polis, andra sekunden ett gäng välklädda ekonomer. Distraherande! Man kan inte ens gå ner och hämta posten osminkad och bakis för då kommer ju hetingen på första våningen, halvsvettig & nytränad. Såklart.

Hur som..Nu när jag väl ska läsa och kan koncentrera mig så kommer jag inte in på lnu:s hemsida där allt jag skulle läsa finns. Det gör mig en aning knäpp. Är det här mitt straff för att jag dödade en geting förut? What goes around comes around.

  
Är dålig på att ta nya bilder. Är ännu sämre på att lägga in nya bilder dock. Slänger upp ngt gamalt tråkigt ist.
Och ja jag är fullt medveten om att det där är en humla och inte en geting. Insekt som insekt?

Jag har dåligt samvete för att jag dödade den där getingen, till mitt försvar kan jag säga att jag stod först i ca tio minuter och försökte att få den att flyga ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0