Kanske inte den bästa dagen i mitt liv, kanske inte den sämsta heller..

Fis. Krånglar hela hela tiden för mig med mina böcker. Skulle hämta den ena i stan idag, äntligen hade den kommit. Eller? Nej det hade den ju inte eller så hade den det men de hade skickat tillbaka den eftersom jag inte hade varit där på några dagar (de sms:ade i fredags) DRIVER NI MED MIG?

Har nog haft besök av en mygga här också har typ fem myggbett. Är ju värsta insektsfarmen här.

Hur som har jag läst på ganska så bra idag. Nu skulle jag dock läsa på om woodstockfestivalen och så sa det stopp. Därav anledningen till att jag sitter och bloggar & just facebookade och biter på naglarna och sms:ar och gör precis allting förutom att läsa det helt enkelt.  


Har iaf bokat biljett till Wien. Ska fira nyår och hälsa på vänner, lär drickas ett och annat glas vin (en och annan flaska/box?) Ska bli härligt iaf. :D :D

Snart ger jag upp och tar nya tag imorgon. Förhoppningsvis har vinden vänt imorgon och allting går kanske lite mer min väg. Inte mycket som gick rätt idag vid närmare eftertanke. Båda sidor nu med Håkan gjorde saker och ting bättre. ♥ 

Jag steg uppför med skjutna vingar genom glass-slott i aprilskyar
och fjädergrottor överallt, har sett de bästa moln.
Men nu skymmer de solen, de regnar och snöar på varenda en
och allt jag borde ha gjort men moln kom ivägen.



Kommentarer
Postat av: Nina

Många boxar?!;)

2010-09-14 @ 10:39:10
URL: http://shesnotready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0