Glöm inte bort att rösta! Men rösta rätt..

Någon som har lust att uppdatera en facebookstatus som inte har med valet att göra?

Är extremt trött på det faktiskt. Sluta böla! Missförstå mig rätt jag är extremt anti-rasse. Men vad ska vi göra? Det här är jävligt fel och inte helt okej. Men detta har ju varit uppe och debatterats hur länge som helst så stor chock är det väl egentligen inte? Att sitta och beklaga sig & go bananas nu.. Vad löser det?

För att se det positiva nu har det som legat och grott som ett litet problem alltid, blivit det ENDA som folk pratar om. Nu är det skitsamma om det är vänster eller höger så länge SD kommer bort. Folk reagerar som att det aldrig har funnit rasism i Sverige förut. Ta itu med det nu och få Sverige till ett bättre land. På riktigt.

Ditt liv ligger i dina händer, handling väger mer än ord.

Skillnaden är så stor när jag just nu samtidigt som alla SD debatter pluggar och läser om hippies. Det är nästan att jag funderar på att bli det om man bortser från alla droger.


Den lite moderniserade "hippie stilen" kan jag ändå gilla.
Peace love and understanding

Känner mig dessutom lite som en ny människa idag. Måndagar det är då allting händer. Ska strax bege mig bort till Frida på grönsakskväll. Det ni! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0