Livet i nuet i dess pågående form

Vänta är fan det värsta jag vet.

"Visst känns det fint att va vid liv en dag till!" Tack Håkan det var precis vad jag behövde påminna mig själv om just nu.  

Hade en helmysig kväll igår. Tänk vad bajsleken och bajsskämt i största allmänhet kan göra. Idag började vi även ha folkmusik. Där gällde det att hänga med i svängarna. Vilket jag inte gjorde.. Efter en liten kvällspromenad så blir nu boken musikliv mitt sällskap.

 
Fina vännerna som gjorde besök hos mig i helgen.
 
 
Middagsfix. Mmmmmm så gott!
 
Har börjat fixa till min vägg lite.
 
Favoritbilderna på Håkan pryder mitt fönster.
 
Har köpt nya kuddar från H&M. Älskar H&M home.
 
Matilda tog med sig min ELLE som hamnat i fel brevlåda (torekovs lådan) min räddning. Julia är dessutom strålande vacker på omslaget.
 
Nya dojorna också. Vilka problem? Jag har ju nya skor, världen blir alltid lite finare då.

Imorgon ska vi till Sivans (nähe?!) är längtig och även om det inte är ett ord så känner jag för att uttrycka mig så ändå. Livet i Växjö är så fint. Älskar min lägenhet, mitt place. Har ett en fantastisk umgängeskrets & en bra och mysig klass och turen att ha nära till både de kära och till skolan. Skolan är också väldigt bra känner att utbildningen kommer att ge mig alla möjligheter i världen, man måste bara vara villig att ta emot dem och vara öppen.

Säga ja tack, som Anna Belle så klokt har lärt mig.

Nästa helg, inte kommande utan nästa för att vara övertydlig, planerar jag att åka hem. Ta igen mig en aning, bli ompysslad (hoppas jag iaf) och kela med Doris och gärna fika för den som är villig. =)

Hej so long sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0