come along there´s a gene

Har läst mycket idag och skrivit ett lässchema som jag inte ens ligger efter i & har lite avvänjning från min telefon (för att spara batteri tills jag har fått min laddare). Ibland är jag kanske inte den skarpaste kniven i lådan men när jag väl vill så. 

Igår var det en månad sedan vi hade "infofikan" som sedan ledde till att jag och Emelie följde med Frida hem och pimplade vin. Känns som mycket mer än fyra veckor. Det firades iaf med lite paj. 

FP- Du skulle inte vilja ge mig en servett? Spillde just lite kaffe på min tå.. 
FA- Jaha som en påtår då menar du! 

 Idag har vi kollat på lite sällskap & Ullared. Har varit helt tvisolerad sedan jag flyttade hit men lite sällskap kan ha varit det mysigaste programmet ngnsin. I grums dessutom, då kan jag ju inte annat än tänka på Simon.

Bokade även min biljett till Johnossi på tivvan idag! Längtar. Det hade varit värt även om det hade lett till att jag hade blivit tvingad till att leva på vatten resten av månaden.

 
Känner ju på mig bara hur det kommer bli. Efter detta event kommer jag ingen kille vara lika ball som ngn av dessa grabbar. Kommer vilja tatuera in Johnossi över hela armen lägga alla sista mynt på johnossiprylar.. Kommer att vara värt. Detta måste helt enkelt upplevas live för att förstå så boka din biljett nu och haka på.

Näpp nu ska jag sluta tjöta om johnossi, det kan jag hålla på med i en evighet. Istället ska jag läsa lite i elle (nej den är fortfarande inte utläst, bevis på att jag faktiskt har mycket annat att göra)

Nattinattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0