Lovegeneration

Ska sätta mig och läsa i musikliv. Ska ska ska. Kent tas upp som exempel i vartenda tillfälle som ges och några till. Tycker egentligen att det är jobbigt att man ska analysera allt. Forska i musik.. Vad hände med att rädda världen?

Är det inte fantastiskt med detta hus att 1: Det står på ens brevlåda ej reklam & ändå är det enda man får i sin brevlåda just reklam..
2: Att man kan hitta allt möjligt i detta hus. Som i lördags hittade jag en full tjej som undrade vilken våning hon var på, en minispya (mkt möjligt att denna tillhörde samma person), lite spott, damm, en tom kebablåda, ölburk & lite andra trevligheter. Förut har jag även sett blodspår på en vägg och två stycken som stod och spelade tennis i en korridor.

Stallvägen 26 det är nästan som en evighetsfestival. Tom jag kan anses vara normal här.

 
Fridis & Saris. Saknar dig raris! 

Halledar vad tiden har sprungit iväg bäst att jag sätter lite fräs med bokfan medans jag ändå är megapigg! Men.. Vill bara säga grattis till min vän Caroline också som fyller år.

Har bokat biljett så på fredag ger jag torekov en liten visit, mamma har lovat att hon ska köpa teskedar till mig (tänka sig att jag har bott här i en månad utan teskedar..)
 
Lääängtar så efter min Doris.

Puss & adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0