A good man is hard to find

Är en viktig bok kort, har fortsatt jakten idag men utan ngt resultat. Så det seriösa livet går ju faktiskt bra. Måste måste tvätta idag också, det krävs ju en liten ansträngning dock. Måste säga att Växjö är lite kändistätt. Såg Måns Zelmerlöw häromdagen på stan och idag såg jag självaste Bengt Magnusson. Blondinbella skulle tydligen också hålla till här idag och signera.

Ja jag är lika osammanhängande som alltid, från en sak till en annan. Så om man skulle ta tag i sitt liv då...

En sak till bara.. Hur får man en polis på fall?! Blir helt skogstokig varje gång jag ser dem gå omkring här i sina uniformer. Ska  man göra ngt brottsligt? Börja gymma? (Där lär jag dock inte imponera..) Vad kan de annars ha för intressen?

Känner bara att jag behöver en riktig man. Ala Agent Cooper, som dricker sitt kaffe svart, löser brott, har pistol och bär kostym.


Fridas bild på mig & Emelie. Vackert väder har vi här också ja. Så att solen aldrig skiner i Småland det stämmer inte! Längre..

Majas bild från sista slappe innan flytten. Känns som en evighet sen..

Adjö adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0