Värt

Hade en mycket bra kväll igår. Så många från klassen som följde med ut och vi hade så himla roligt. Gulleklassen! Hakade på Sofia på efterfest också och styrde sedan tillslut riktning mot stallvägen 26. Det hade inte riktigt slagit till på hela kvällen (förutom hos Emelie kl åtta ca som sedan gick över igen typ halv nio) men när jag kom hem blev jag megasnurrig. Vaknade sedan klockan fem i panik. Var fan är jag?? Jaha hemma..

Tänkte dock på att jag var hemma i torekov så planerade att jag skulle bada i havet när jag vaknade för att komma till liv. När klockan ringde vid nio insåg jag att jag var i småland så en dusch fick räcka. Har varit ett lik hela dagen.

Har varit en lång dag dessutom men nu ska jag äntligen krypa till kojs. Imorgon ska jag ha redovisning =S sedan åker jag med tjejerna till Varberg! :D

 
Jag blir så himla glad av den här bilden, som det smittas! Ni är la för rara.

-Han vill verka cool, fast han är ju inte det.
-Haha ja man kan ju undra hur det känns.


Puss påre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0