En skapande process

 
Nyinköpt i Kalmar. Vävd kuvertväska från H&M och mysiga örngott från Åhlens.
 
Nyinköpt tisha från Monki dessutom i likhet med mina blårandiga lakan.
Bläddrade även i en gammal Elle mat & vin för att få inspiration till bakverk.
 
På postis blev det massa fika & vikning av hoppande grodor, nafsande drakar
och som ni ser ovan Fridas pickande fågel. Jag hade dessvärre ingen talang
för det här med att vika papper så skapade inga verk..
 
Sen började det att spåra ur en aning..
 
 
Men det var ett mysigt Söndagshäng. Mysutskottet underbar grej..

Fick bakat lite kolakakor dessutom. Kom sedan hem och efter ett besök på Willys gjorde jag lite hemmagjord glass. Får se hur det resultatet blir. Imorgon ska jag ge mig på nya bakverk till tisdagens styrelsemöte. Kanske ger en illusion här av att jag är huslig. Kan jag dessvärre inte helt helhjärtat påstå att jag är.

Fortsatte sedan på söndagens mystema med ett litet kvällsbesök i Idis nya lya.

I skrivande stund sitter jag och filifiserar och drömmer om nytt duschdraperi, kylskåpsmagneter, finaste tidningsstället, varför man inte kan fixa hemkörning från Willys? Och hur det plötsligt skedde att jag gick från att ha en trevlig gbgare till hisskamrat till kebabrester?
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

bakdrottning var det ja

2011-04-04 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0