Ooooo en sån Oooonsdag

Med noll underkläder rena fick jag ta mig an projektet att tvätta. Plus att jag städade. Gick på möte, kup-info & hade en mysig lunch med Frida och Jossan. Läsningen gick det kanske lite sämre med dock...

Men men idag är det onsdag och vad kan få passa bättre än en onsdagsutgång?! precis så resonerar jag också. Så boken läggs på hyllan (efter den lilla kvarten den lämnade den) vinet på kylning och bara att ge sig an och börja att rota i garderoben..

 
En utav litteraturdelen som jag måste ta mig igenom..
 
Fick en kylskåpsmagnet efter lite byteshandel efter P6 fiskedamm.
 
29 spänn på H&M i Amsterdam. Lätt värt. Vårig go doft av äpple och vanlij.
Passande såhär i parningstider för att locka åt sig sina byten..
 
Måste bara demostrera sorgligheten att mitt örhänge har pajat.

Vilken underbar dag det har varit. Fick en mysig känsla i hela kroppen, pirr & glädje. Precis som att vara nykär fastän jag inte är det. Kanske lite nykär i livet då. Eller vårkänslor som stojar trots solskensbrist. Håller med Tedsan Oh vilken härlig härlig da´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0