Underbara tisdag

Oh vilken härlig dag.
Härligt att vakna tom och sedan fyllas med intryck, inspiration och känna att man har varit aktiv. Har varit en dag med möte, tre stycken intervjuer på regionteatern, någon timmes sammanfattning och plugg med Qvant. Hann med att spåra en aning och flamsa iväg. Sedan dags att ta sig an springturen. Runt Växjösjön. Känns fint.

Nu lägger jag ner dagens arbete, sneglar mot sängen och känner redan nu hur gött jag kommer att slumra.

Ytterligare lite kvarglömda bilder från helgen.
 
Fanns ingen kyl på hotellrummet men frågade man snällt kunde man få lite
is. Eller göra som jag och Johanna, fylla papperskorgen med iskallt vatten
för att kyla ölen.

Solen och våren lyser med sin närvaro. Campus har väckts till liv. På vartenda lediga gräsplätt ser man studenter. Grillas från höger till vänster. Hur härligt som helst. Hoppas på lika fint väder imorgon, då blir det KLUBBs tur att grilla. Ser jag framemot. Massvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0