Home is where the heart is

Helgen har varit helt fantastisk och händelserik. Har varit många kära återseenden. Utgång i Helsingborg på fredag och klackarna i taket på pepes på lördagen. Solen har även varit framme och jag har njutit av våren eller nästan så att jag vill säg sommaren i Torekov. Ätit första parkisglassen med Ninis som jag äntligen har fått träffat igen.


Myst massa med Doris också såklart.
 
Skymt av trädgård (än så grönskar det ej) samt nära till hands där
potatisen gror..
 
 
Påskpyntet var på sin plats, givetvis.
 
Sara den rara & Matilda den vilda, hos Matilda på fredagen då det blev
grillat och diverse starkheter innan utgång.
 
Ninis finis i soliga Torekov.
 
Fick ett fint armband från Nina som hon köpt i NZ. Love it. Kommer att
användas väl. Det vill jag lova!
 

Well well (ja det kmr att komma lite fler bilder också vid ett senare tillfälle).
Jag och Maria har fortsatt arbetet med fältarbetet. Blev sedan en paus och soltimme. Sedan var det svårt att komma igång igen. Får ta det imorgon ist. Blev sedan en springtur med Qvantis. En lång en idag vill jag lova. Allting handlar bara om att vilja. Vill man så kan man. Svårare än så är det inte.

Är dock totalt dunzo nu så ska krya till kojs samla lite krafter. Må hända att man läser någon rad..
Adjökens adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0