Motionera mera

Gav mig faktiskt ut på en springtur ändå. Har ju numera inget val jag är så illa tvungen att ge mig på vårruset... Ve och fasa. (Är det så uttrycket lyder eller hittade jag på igen)

Fåfäng som jag är är ju just det här med springningen en liten jobbig grej. Så man får bara korsa alla fingrar, tår och allt till övers och hoppas att man inte träffar ngn av värde. Det var dessvärre det första jag gjorde idag.

"Olala vilken fager man. Tänka sig bor han i mitt hus? Helvete. Nu har jag ju mina springkläder på.."

Sen givetvis kom hans två minst lika fagra vänner. Lite positivt är det ju iofs. De kanske blir impade (så länge de inte ser själva händelseförloppet av löpningen) "Nämen se på fan tränar HON?"

 
(Bild http://weheartit.com)

Fullkomligt oviktigt och inte helt intressant vad jag nyss skrivit. Vet inte riktigt vad mitt huvudsakliga syfte var. Obefintligt? Aja. Hursom. Av allt som jag hade i åtanke att få gjort har jag gjort.. ingenting. Av det. Läsa. Hm, dessvärre tilltalar det mig inte helt. Samma sak gäller när det kommer till städning och tvättning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0