Always on the run

The guy from Iran is always on the run.

Hah, jag knäcker mig. Nu tillbaka i ett regnande Växjö, hade en utgång igår med Jossan och Frida på stallarna men det var bara en aptitretare det är idag det händer. Puböppning på Sivans och nu ska jag äntligen få träffa alla igen. Riktigt taggad. Pytteliten vilopaus, kaffe & mat. Sen är jag redo.

Har haft ytterligare tekniska problem med lånedatorn men löste sig :D Känns som att allt har lite uppförsbacke för mig det här året. Förstår inte.. Aldrig ngt flyt. Förutom att jag träffade en snäll taxichafför igår som också spelade teater och tipsade mig om ngn förening så en vacker dag kan jag kanske få börja spela igen. Nu på småländsk mark. Looooovely.

Puss o hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: Emilia Jonasson

Gillar din blogg min fina fröken! Blogga mera och oftare så blir du känd.. puss!

2011-01-09 @ 22:42:11
URL: http://emmilias.devote.se
Postat av: Emilia Jonasson

Gillar din blogg min fina fröken! Blogga mera och oftare så blir du känd. Puss <3

2011-01-09 @ 22:42:51
URL: http://emmilias.devote.se
Postat av: David

Frida det är mycket avsaknad av David nu för tiden??

2011-01-10 @ 14:26:23
Postat av: Åslög

Den där david verkar trevlig, har du hans nummer?

2011-01-10 @ 14:27:11
Postat av: Gunlög

Kära Frida, va kul det var att festa med dig på juldagen, när du stod på bordet tog nästan priset

2011-01-10 @ 14:27:58
Postat av: Sivlög

Jag personligen tycker att det bästa var när du svingade dig i takkronan och landade i famnen på bartender Emilio

2011-01-10 @ 14:28:40
Postat av: Frida

Tacktacktack Emilia, vad söt du är!! Gillar din blogg också! :)

Vad kan jag säg till er resterande kommenterande, David saknar jag ungefär lika mycket som vinterkräksjukan och pisamt nog har jag hans nr. Juldagen det var kul ja, Emilio, jädra trevlig grabb!!

Puss på er

2011-01-10 @ 22:35:27
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0