Är för seg för att komma på en jävligt bra rubrik

Ma- Jaha och var har du varit då eftersom att du inte svarade i telefonen?
F- Jag har varit på årsmöte för klubb och har faktiskt blivit invald i styrelsen!

Ja hon blev aningen chockad, ibland kan jag också vara seriös. Elins inflyttningsfest va köttig of course. Glest på sivans men det var lika bra det, mer space att dansa på. Idag lever man ju åtminstone har haft föreläsning och sen en dag på stan med Fridis. Hästarna är på grönbete idag, skulle man nog kunna säga.

Dagen till ära fyller även min kära fader år. Skickade en grattishälsning på sms och fick svaret ca 7 timmar senare "tack. Vi ses!" Oerhört kärleksfullt.

Imorgon åker jag till torekov!! =)

Xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0