Det går bra nu

Har kommit hem safe till Torekov fick skjuts av Frida till Halmstad, ingen skada skedd där inte. Var sedan hemma ett tag innan jag och mamma kom på att vi inte hade ngt att göra. Bytte bort ett presentkort som jag fick i studentpresent (jajaja det är fel att ge bort presenter men kände att det var lika bra) & fick ist ett linne och en kofta som jag suktat efter på H&M katchiiiiiing. Köpte sedan även världens gulligaste ring för 49:-, som hittat.

Kan inte vara annat än nöjd. Nu visar det sig även att min dator är klar så den ska hämtas på söndag och då blir det ett kärt återseende och jag får skjuts enda till Växjö och förmodligen gardiner och annat fixat i min lägenhet. Kan man säga ngt annat än det går bra nu?


Fick ta ngt gamalt. Men jag ser ju nöjd ut. Som jag även är i nuläget.

Ska träffa tjejerna imorgon också. Jag längtar of course.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

VAR DET FEIJNA GARDEIJNER DU HADE FÅTT?!?!

2011-01-29 @ 12:21:18
Postat av: Frida

Skojar du ellää? Finaste på Campus.

2011-01-29 @ 18:47:55
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0