Det går inte så bra längre.

Jag kommer aldrig mer att säga "Det går bra nu!". För nu går det inte så jävla bra längre. Skulle bli ett kärt återseende med min bättre hälft, lilla datorn. Hämtade den och sen säger subban vid disken "Jaha och då har de bytt hårddisk på den!" Glatt som om det vore en bra grej.

Möööööööööög!

Är iaf tillbaka i Växjö & även om det gick piss med datorn så har jag nu fått en finare och mysigare lägenhet åtminstone. Det är nog bra för mina nerver.

 
Gardiner uppe & ny ljusgrej. Ljuset var lite för stort så ser ju lite dumt och nästan
lite snuskigt ut. Får elda så att staken blir mer..normalstor. Nä jag orkar inte
med snuskskämt egentligen det var bara för Memlan och Davids skull..

Pryder min vägg numera. Ngn som har lust att kludda dit ngt som skulle
kunna likna Johnossis autografer? Det fick ju inte jag med på min. Givetvis
men vanliga gamla tur.
 
Hittade min Håkan tischa i Torekov. Som jag dock aldrig använt för halsen
är så ful.
 
Så jag klippte sönder den till ett linne. Syns ju sisådär bra. Blev sisådär
bra också, jag e ju inte jättehaj med saxen kanske men bättre än förut iaf.



Kommentarer
Postat av: David

Mer snuskskämt, pronto! du är dock på god väg!

2011-01-30 @ 22:46:08
Postat av: Frida

Tack så mycket. När de väl kommer så kommer de ju ganska snabbt och oväntat...

2011-01-30 @ 22:53:17
URL: http://fridatts.blogg.se/
Postat av: David

titta, redan där var det en :)

2011-01-31 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0