För jag var full och dum och jag ramlade på allt

Alltid samma sak med facebook, har en grej som man skulle kolla från början sedan kollar man allt annat förutom det och så har det plötsligt gått en timme och man får absolut ingenting gjort. Aee facebook det är luriga grejer det.


Fick pratat med Saris igår. Stocken & svälj! ;) Ae jag skrattar alltid så mkt,
tur att vi inte är kräsna på humorfronten.

Fick pratat med Nina också en snabbis på andra sidan jorden. ♥

Har varit helt nostalgisk, tom gjort en nostalgispellista på spottan. Så hittills har dagen varit mer med fokus på igår än imorgon. Ikväll kommer det inte heller finnas en tanke på morgondagen. Totally tagged!! ;)


Aber aber. Nu kom postbilen!!! Fast innan den upptäckten skulle jag bara säga att nu blir det en promenix till stan så höres later.
Puss


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

den bilden är så söt på oss!!

ikväll smäller det :D

2011-01-21 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0