Fredagshemmakväll

Hade planerat att lägga upp lite nya bilder men det tycks ju vara lättare sagt än gjort när man inte hittar kamerasladdsjäveln. Känner mig lite ovan i fredagshemmakväll situationen antar att jag får gå och lägga mig snart, lika bra. Nu har tom jag kollat på på spåret dock, första och sista gången för i år skulle jag tro. Inte för att det är tråkigt utan bara mer för att 1. det sänds på fredagskvällar 2. jag har ingen tv 3. jag kan ju inte svara på några frågor.

Men en bra grej är ju att jag faktiskt lyckats hitta en bild som jag letat och letat efter..

 
 

Heh ja det var den liknelsen jag skulle göra (för ca en månad sen) bättre sent än aldrig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0