Frida är du mä?!

Kom hem och var helt slut, då hade jag varit hyper hela dagen och skojat och tramsat med Frida Antonsson. Men nu efter att ha fått städat lite här, duschat samt fått min dagliga dos av ägg så är jag pigg och gla igen. Underhöll oss med att kolla på de som går ner för "dödens trappa" är typ som en rutschkana (vet inte hur det stavas så chansade logiskt.) numera med all is och snö. Inte en jävel som trillade idag, lite besvikelse.
-Kolla!! Kille med hund och sneakers!
-Ohhhh den här kommer bli bra.

Närå han klarade sig. Mest imponerande var polisen som stadigt bara traskade ner ätandes ett äpple samtidigt!!


Ska sluta att klaga på Elvis. Såhär bra gick det när jag skulle fota mig
själv. Äsch näe jag ger upp blir inget mer med sånt.

Börjar äntligen få lite användning av min hjärna igen. Har varit lite lost
på senaste. Hade grejer överalllt. Hittade vantar och mössa i ett hörn
bakom toaletten t.ex. Perfa ställe.

Hursom idag är det onsdag, vankas en mini chill utgång, är taggad. Och om jag inte får panik och ändrar mig kommer det att bli lite ändring ikv. Men det besparar jag er inför framtiden. Har även köpt en resa till tyskland!! Eller ja det är ju inte riktigt som det låter. Bussresa med Smålands och Norrlands och köpa sprit och bara ha kul.

Seees!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0