Hjärnan och jag befinner oss på olika platser denna dag. Ursäktar!

Lyckades trilla innanför dörren klockan sju imorse igen. Vad är det med mig och fredagar på stallarna? Är halvt om halvt hjärndöd idag. Har brunchat och sen sovit så ännu en effektiv dag. Snart kommer Idis så då styr vi klackarna mot Sivans i vanlig ordning, får la se hur det går för mig idag är redan spacead och jag har inte ens börjat dricka än.

F- Va blixtrar det här inne?
J- Frida vilken planet är du på idag egentligen?

F- Titta ohhhhhh så söt han är!
-2 minuter senare-
J- Ja X kommer då kanske?
F- X? Vem e de?

Ja ni fattar själva. Ganska skönt att vara helt väck i hjärnan ibland, skulle egentligen ha lite ångest nu men sedär det är jag för borta för. Skönt.

Mer normal update imorgon.
Pouss

Kommentarer
Postat av: joSEFINE

hahaha, katastrof när man tror att det blixtrar för tv byter bild...

2011-01-23 @ 23:16:08
Postat av: Frida

Jag bör fundera över saken att sluta förtära alkohol, har ytterst få hjärnceller kvar nu. Bör var en aning rädd om dem kanske?!

2011-01-23 @ 23:21:42
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0