Hon välter ju granen

Doris älskar julgranen. Då får hon en känsla av att hon är ute fastän hon är inne i värmen hela tiden. Kan knappast bli bättre. Förutom att granen växer ju inte inomhus, litet missförstånd där av lilla kisen. Att sitta och käka lite på barren går la an men att kuta allt var man har runt stammen, jaga barr & hoppa under granen är kanske lite väl risky. Min bror blev väldigt trött på henne iaf.

-HON VÄLTER JU SNART GRANEN!!!! Om hon gör det kommer jag INTE att fånga den iaf.


Till allas stora glädje och till Doris stora besvikelse ska ju ändå granen snart ut.

Men men håller på och packar och vettitusan hur jag ska klara det här bigbaoutaväskan plus att jag ska ha datorn i en väska plus min handväska. Om jag entrar stallvägen ikväll återstår ju än att se alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0