Jag vet vilken dy Frida Antonsson varit i...

Alltså Lars.. Ibland kommer jag på mig själv av att sitta och garva åt dig.

Fa- Jag har kommit på vilken dy jag har varit i...
Fp- Okej.. Vaddå?
Fa- Sivansdammen!

Fp- Gud vad roligt att träffa Pontus!
Fa- Ja! Det var tenta på torsdag* va?!
Fp- Amen. Nej. Det säger du varje gång! Du har ju träffat tenta på torsdag flera gånger nu du borde verkligen känna igen honom.

Och idag så träffade vi faktiskt tenta på torsdag.
Fp- Va roligt nu fick vi träffa tenta på torsdag också!
Fa- VA?! Var det han???

*tenta på torsdag är vårt interna smeknamn. Long story. Lars likaså. (från e du vaken Lars)

Aja det här med namn och ansikten tycks liksom inte riktigt fastna. Men va inte ledsen Lars du e ju bra på massa andra grejer. Idag blev ju tom jag stoppad på Åhlens för att du sjöng så fint!

Puss & god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

God morgon!

2011-01-28 @ 10:31:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0