Just another update

Tror att det är dags att ge upp för dagen. Wienbilderna har nu kommit upp på facean och skolarbetena går sakta men säkert framåt. Datorn? Ja den ska lämnas in, för det var ngt fel på.. En grej. Sa broder mi. Nej jag fattade inte så glömde bort det lika fort som han sa det. Det var troligtvis inte hårddisken iaf. JAAAAAAA, tänkte jag ropa men efter erfarenheter ska vi nog inte ropa hej riktigt än. Turen tycks ju inte alltid vara på min sida.

Bär faktiskt av till Växjö redan imorgon kväll. Konstigt det känns, så julen och allt där till är alltså över nu menar du? Men jag längtar efter min sköna säng och alla mina kuddar & efter töserna såklart. Men först imorgon bär det av till Båstad på em för en sista fika med girlsen. Contan, vi har inte setts på alltför länge.

 
 
 


Igen några utav mina Wienbilder. Nä nu slocknar jag snart, dags att sova och sedan vara redo för morgondagen. Funderar även på om jag kanske borde fasta? Känns inte som att jag gör annat än äter, kanske brakar stolen snart.

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0