kaffekaffekaffe

Kaffe obligatorisk grej på morgonkvisten. Extra viktigt just på söndagar. Idag satt den långt inne, försök ett så tramsade sig bryggaren blev mer som te än kaffe. Försök två satte på, gick iväg och när jag tänkte "Oh nu blir perfekt med kaffet." Fan märkligt. Tomt. Visade sig att jag glömt en liten grej. Vatten.


Slutet gott allting gott. Fick mitt kaffe tillslut.

Mina grannar btw, fantastiska människor. Vid tre tiden igår när jag låg och slumrade och skulle ta igen lite sömn var det någon som kom med den ljuvliga idèn att borra. Helt klart behagligaste ljudet ever att somna till tur att de höll på ett tag också så att man verkligen kom till ro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0