Lördag i Helsingborg

Har spenderat dagen i fantastiska Helsingborg som man kan sakna den staden. Fikade på Ebbas med de tre M:en (Malin, Matilda & Marie) Lika mycket skratt och mys som alltid. ♥ Fotade halvkassa bilder med min mobil också så det kommer. Tids nog..

 

Istället en bild på min nya supergulliga ring.

Ikväll blir det ännu en hemmakväll, har packat och allt (hann ju inte riktigt packa upp) sedan bär det av till Växjö igen och Malin hänger med för att sedan åka vidare till Kalmar så det blir nog ett fnissigt baksäte.

-Hehe vilken rolig ko alltså.
-Ja det var verkligen komiskt.

Det fick bli dagens ordvits från mig och Malin.
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jo´sign

Såg din kommentar i en blogg om massa ringar. Tänkte bara tipsa om att det finns mycket ringar och massa annat här: www.josign.se =)

Hett tips: om du går in via min blogg och klickar på facebook ikonen - gillar Jo´sign på facebook så har du 50kr att handla för!

Kram Jo´sign

2011-01-29 @ 20:22:12
URL: http://josign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0