Manhunter

Inför fredagens utgång märkte jag att mitt nagellack hette manhunter. Lagom passande till en kväll på stallarna inte för att det stämmer så bra in på mig.. Är ju lite mer av en maneater. (hihi)


Att jag inte upptäckt detta förän nu.

Well well idag en day off. Imorgon blir det filmens kursstart. Yeay. Ska in till stan med brudsen och ikväll börjar vi på traditionen med maraton. Nu är det nya tag och kommande maraton kommer att bli sex and the city, of course.

Min förmiddag har jag idag spenderat med Timo & albumet the anatomy of Timo Räisänen. Längesen jag lyssnade till den. Blir varm i hjärtat då den väcker mycket minnen till våren 2010. ♥

Har btw åkt hiss med en kille lördagsnatt som visade sig bo mittemot mig. Det var jättekul tyckte jag.
-Hahaha men va bor du där? Jag bor ju här! Ses imorgon då.
Sa jag då. Varför sa jag nu det?! Första gången som jag sett honom på ett halvår. Men givetvis. Igår när jag stod vid min dörr (förjävlig såg jag ut också) så hör jag fotsteg bakom mig. Ville ju helst inte att det skulle vara han. Men det var det...

xXxXxx


Kommentarer
Postat av: nina

sooo fill me in! Hur går de me manhuntingen?;) <3

2011-01-18 @ 09:30:06
URL: http://shesnotready.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är ifylld på din mejl. :)

2011-01-18 @ 20:28:14
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0