No fun being twentyone?

Some pics.

 
Käkade en hemmagjord gräddbulle på Ebbas. Mer imponerande än gott dessvärre!
 
Söta rara Märy!

Marie & Malin

Skulle ha en bild på mig och Matilda också. Kände dock att jag lyckades
med det vanliga att paja den en aning. Ni får stå ut säger som min kära
norrlandsvän Emma sa en gång "När du är full är jag snygg."

Hemmakväll nr2. Det är lördag no fun being twentyone?

Skön sak med Skåne är att här ser man faktiskt marken, nu är det tom 2 grader ute (säger min mobil iaf, som också lever sitt egna liv)

Sitter dessutom och biter av mitt nagellack i brist på roliga ting att skriva eller göra. Sjukligt onödigt nu ser det ju förjävligt ut. igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0