Oledolyckan

Skulle vara flytthjälp åt memlan imorse. Eller det var typ två grejer jag skulle hjälpa till och bära så ska inte sitta här och låtsas vara duktig. Kanske mer ohjälp än hjälp dock då jag välte en spegel så att den gick i tusentriljoners bitar. Som om det inte vore nog med att vara en evig otursfågel så ska jag nu även få 7 år av olycka. Det var dessutom en jävligt stor spegel så är säkert minst tio år. Sablars!!!  


"Vääää" -nta. Nä too late. Jag och Jossan var på bibblis idag.
 
"Kan du inte se lite pluggig ut." Fick otrooooooligt mycket gjort. Som alltid.
Klok som en bok, det är vad folk säger om mig.
 
Passade även på att uppgradea mitt lilla ljus med en spetsrosett.

Tackar även den underbara man som sprejat liter med parfym häromkring. Killdoft, min favoritdoft.

Puss & adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0