Sådana där irriterande saker.

Liten notis till mig själv. Om jag en dag i livet får kids, glömt inte att äta! Finns inget som går mig på nerverna mer än barn när jag är hungrig och irriterad.

Missförstå mig rätt. Jag är ingen ond barnhatare. De har bara en tendens att vara lite väl stissiga och frågvisa samt gå ofantligt långsamt.. Fast vid närmare eftertanke vad går mig inte på nerverna och stör mig till döds när jag är hungrig?

Funderar även på om man skulle bli all in bohem eller något och totalt strunta i all elektronik? För tekniska ting är nog det ändå som kan gå mig på nerverna allra allra mest. Samt även gå emot mig extremt mkt jämt.

& till motsatsen av irritationsobjekt, Jossan kommer över strax!! :) :) :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0