Tänk inte

Var på ica och köpte tamponger, godis och ipren. Ni kan ju själva försöka att lista ut den lilla rebusen. Härlig period i månaden. Sånt ska man ju helst inte prata om så vi återgår till något annat.

Fantastisk helg. Puböppningen var grymt rolig. Köade lång tid och var inte långt ifrån att vi aldrig kom in men det var väl alltför väl att vi gjorde det ändå. Tänkte på att det blir aldrig som man har tänkt sig, och sen blev det verkligen inte som jag hade tänkt mig. Nu vill jag helst inte tänka på hur det ska bli, det får jag inte för så kommer det ju inte att bli ändå men jag kan inte låta bli. Tänker därför ut 100 olika senarion som kompensation och kanske stämmer något med hur jag har tänkt mig.

Nu ska jag tänka på det jag ska istället. Men sen när har jag prioriterat rostfria bestick, konst från 1800-talet och mattmönster före killar?

 
 
 
Försök till gruppbild från i fredags.

Nu ska jag bege mig till Frida för måndagskväll med tjejerna och top model. Imorgon nya pluggtag och redovisning av design från 40 och 50-talet.

Tänker på Ninis idag också som är på resande fot igen. Far far away, tur att tiden går fort och att vi kan införa traditionen med att brevväxla igen.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: nina

massa breeev:D Har varit o köpt kuvert och frimärken:D

2011-01-12 @ 18:13:55
URL: http://shesnotready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0