Tragikomiskt?

Låg i sängen och tänkte att aldrig att jag lämnar denna plats. Tänkte igår när jag var påväg ut "Frida om du överlevar denna kväll.. Då är du helt oövervinnerlig"  När jag tänker på det idag så ville nog Mr God göra det väldigt svårt för mig...

Började med att jag hade sovit två timmar natten innan och var ungefär som ett lik. Tog på mig min långklänning och tänkte försöka iaf. Kom igång och fick tillslut en fin fylla, sjukligt pigg. Det dalade dock inte långt därefter. Var sedan vid Sivans i tid. Eller? Tydligen inte. Kilometer långa kön. Så blev det kallt & började regna och vad jag hade glömt var att utan sömn & vettig mat är jag ett monster. Varken trevligaste eller roligaste tjejen i stan. Sedan var det även ngn som hade mage nog att göra narr av min klänning, PERFEKT TIMING.

Slutade hur som med att jag och Ida gav upp kröp ur kön. Levandes (så yeeeees oövervinnerlig it is) Gick så långsamt dock att sniglar kunde köra om och min röv skakade mer än ett asplöv om hösten.

Men vad är väl en kväll på sivans?



"HAAAJ"

Fridas tat (my cool short version)


Frida ska va med i top model. Jag är stöttande i det projekt så vi har
övat lite inför kommande auditions.. Här ser ni Commercial look.

Sexy look

Den här kallar vi mest för the normal look.

Sedan givetvis signature pose

Ja jag är påväg att bli human igen...


Kommentarer
Postat av: Americas next top model - Frida

Ae, jag känner mig redo alltså! Var och köpte några påsar chips innan, måste ju äta upp mig innan vi kontaktar agenturerna. Vilken bild tycker du vi ska sätta på omslaget? Commercial looken va? Jävligt snygg.

2011-01-16 @ 18:39:31
Postat av: Frida

Jaaa jag har ju funderat lite har några till och sen kanske vi kör en lite fotografering till innan så att vi bara kan välja och vraka bland allt material. Käka på btw. Jävligt onödigt att slänga de två lådorna till kebaben du käkade imorse i min ingång bara. Skärpning! Annars kan du se din karriär ryka. Och var är de andra tre lådorna btw?

2011-01-16 @ 22:56:18
URL: http://fridatts.blogg.se/
Postat av: Americas next top model - Frida

Mm förlåt. Känner mig bara så cool när jag skitar ner i trappuppgångar. Slängde de andra tre under din säng, eh du borde nog kolla därunder. Nä, det är så jobbigt när folk snackar om att jag ser ohälsosamt smal ut. De säger att jag är smalare än de riktigt smala modellerna. önskar att de kunde låta mig vara bara? Blir så trött!......=)

2011-01-19 @ 01:08:15
Postat av: Frida

Ja jag vet.. Men snälla gör inte det igen! Det blir ju alltid jag som får ta skiten tillslut. Har redan hittat de andra, i min garderob var det faktiskt. Men jag är inte arg att lukta kebab lockar killar till sig har jag hört.

Ah jag vet.. Men du kanske borde tänka på det? Det är faktiskt ingen vidare förebild att vara så smal..

2011-01-19 @ 11:17:01
URL: http://fridatts,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0