Appdate

Min natt har verkligen varit förfärlig. Har tänkt hela dagen på vilket ord som vore mest passande och förfärlig fick det bli. Dåligt med sömn varje gång jag slumrade till så blev jag väckt. Tror till och med att jag gick i sömnen, helt plötsligt stod jag på toan och yrade.

Men... Idag mår jag strålande. Förskyldningen är på rätt väg och jag känner mig mycket piggare. Tog steget och skickade in hemtentamen så hörde jag fest?!

 
Jag är på hugget helt enkelt...

Memlan har appdateat (förlåt för ännu en ordvits) så jag har fått min första app. Kan vara så att det är min grej är ju inte bara så haj på det här med tekniska ting.. Känns bra iaf, känner mig med i gamet.

Har hjälpt mina grannar och flytta också. Typ. På sätt och vis. Okej då de lånade bara min dammsugare känner mig ändå som en vänlig själ och glad fast så bör man ju inte säg men.. det är ju ganska skönt och slippa allt bankande känts som tredje världskriget här de senaste dagarna.

Nej nu till det viktigare. Vad ska man ha på sig ikväll tro?
Trevlig fredag!
Puss heeej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

App app, du är inte heelt uppdaterad än. Men det kommer nog.

2011-01-22 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0