what else is there?

Örrk vad trött jag är. Trodde aldrig att ngn skulle nappa på att följa med mig på lite onsdagsnöjen ala en kväll på Sivans. Men johodå. Hade en mycket trevlig kväll med dans, flams, öl och skratt. Så inför helgen är jag förväntansfull. Hemsläp fick man också, ett mycket trevligt och sällskapligt sådant. Maria Qvant. Killprat, klok på den fronten tycks man ju aldrig bli...

Föreläsningen idag gick långsamt och fokusera gick sådär. Tog tio minuter att skriva en mening så fick nog inte ens med hälften av det viktigaste. Sedan på em var det film, svartvit var den dessutom, sisådär va.. Kände att det var lika bra att jag gick hem för den tid som jag inte satt med mobilen var min hjärna någonannanstans. Deckade istället i min säng & låg sedan och läste Elle. Perfekto!

Bilder som jag snott.. Eller lånat lite. Med bättre kvalle än mina gamla sletna. Från föregående helg.


Jossan.Frida.Memlan.Frida.


 
 

Ikväll har jag dejt. Skypedejt med finaste lilla Sara mascara.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0