Trött torsdag

När jag möttes av två trötta rödspängda ögon, stripigt och spretigt hår & ett rödsvullet ansikte förstod jag att spegla sig var kanske inte den bästa idèen. Gjorde försök nr 2 senare på eftermiddagen och det blev inte bättre håret fortfarande förjävligt och mascara och kajal ner till kinderna. Skickade iväg en kort liten bön till gud om att få slippa träffa ngn utav värde. Han hörde nog min bön ändå och för mitt eget bästa så spar jag på speglingarna tills imorgon.

Lite bildupdate från gårdagen.

 
 
Gullig bild, sitter nästintill likadant, har nästintill samma min och håller
nästan drickan likadant.

Bildserie av när jag försökte fota Jossan:

 
 
 
 
 
Den får duga du! =)
 
 
 
 

Nu väntar jag lite på att det ska bli okej att gå och lägga mig. Trött och sysslolös.
Godnatt & puss.

P.S.
Juste. Skrek ut högt igår (att ge intryck av att vara fullkomligt normal inför grannarna går ju käpprätt åt..) fick sms från Malin som sa att Håkan Hellström ska till siesta. HÅKAN + SIESTA. Fy föri sören va fint. Kanske ska man vara funkis i år igen ändå?
D.S.


Kommentarer
Postat av: josefine

Tyckte alla bilderna blev fruktansvärt bra. Förstår att du ville lägga upp alla. Speciellt den där jag ser helt tandalös ut!

2011-01-28 @ 10:14:11
Postat av: Frida

Det tkr jag inte att du gör men måste säga att jag själv också är väldigt väldigt imponerad. Du är alltid snygg du dock! <3

2011-01-28 @ 18:23:44
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0