And here we go again

Tycktes mig se Mattias från emd igår. Åtminstone mycket likt. Det som får mig att tveka är, vad skulle han göra i Boarp mitt i veckan mitt på dagen i början av januari?

Har haft en bra vecka so far. Datorn har ju kraschat så det har varit ett stort åskmoln ovanför mitt huvud precis som i tecknade filmer. Men idag kan alla vänliga själar hålla tummarna, då operation räddning sätter igång. Pappa och Richard alltså.. Jag fattar ju ingenting av sådant.

I tisdags var jag på väla och hade en mysig dag med tjejerna. Igår var jag i Båstad och träffade Nina på dagen och fixade lite grejer och på kvällen träffade jag Sara och Nicco. Så härligt att träffa alla igen. ♥

Nu ska jag minsannedar sätta igång med studierna och försöka att vara lite effektiv, här finns alldeles för mycket distraheringar omkring..

Jag måste också göra en året som varit resume enligt bloggtrenden. Först kanske jag måste få 1. tid 2. min dator med alla bilder tillbaka. Men inga nyårslöften bara ett försök till att låta bli måsten. Min fd dramapedagog sa till mig en gång att det enda man måste göra är att man måste födas och man måste dö.

 

 
Tills min egna kamera funkar så snodde jag några av Ninas Wienbilder.
Hope u don´t mind. :)

Xxx


Kommentarer
Postat av: Nina

I mind alot (not) hihi ett litet rim såhär på torsdagsförmiddagen;) lycka till me pluggandet och med datorn:) Och att du inte är lika insnöad som jag ;) <3

2011-01-06 @ 12:12:30
URL: http://shesnotready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0