Dagens helhet

 
Invigde nya tvättpåsen & körde en stortvätt.
 
Obäddade sängen var tilltalande. Tog mig ist i kragen, bäddade sängen,
städade, diskade och försökte se tjusningen med att ha ett välstädat hem.
 
Mitt romantiska nya kuddfodral som ej bloggvisats så det är så dags.
 
Provade lite olika kamerainställningar på mobilen. Om man tittar lite
extra noga på den sista bilden kan man kanske se att det är jag.

Sen bar det iaf av mot Tufvan och möte med mysutskottet som följdes upp teaterworkshop. Kul att så många ville medverka. Jag hade åtminstone jätteroligt så hoppas att det var delad glädje. Efter det var det en springtur med Qvantis som stod på listan. & nu sitter jag här mätt, belåten och funderar på att inom kort inta sängläge.

 
Passade även på att fota min Torekovssäl. Kollade på bröllopsfotografen igår.
Där nämnde de bestämt att "de skulle segla båten till Torekov" tre ggr.
Gillar filmen för övrigt.

Imorgon blir det ny kursstart, spännande. Dock känner hur vimsigheten råder och tar över. Hittade mig själv på tredje våningen idag och höll på att sätta nyckeln i dörr 051.. Här bor INTE jag. Fick obemärkt (tackålov) traska en trappa till. Just så obemärkt bad jag om att vara häromdagen på Ica när jag välte x-antal äggkartonger. Ingen skada skedd dock. Eller vad jag vet iaf...

Aja nu får det räcka. Tack & god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0