Förhoppningar och regnbågar

Efter regn kommer alltid solsken. Tur är la det. Promenad och luft kan vara behövligt. Har haft fullt upp hela veckan & helgen har inte heller varit lugn. Så nu känner jag för att ta igen mig en aning, vara min egna bästa vän och samla nya krafter.

Passar på att slänga upp lite bilder, opublicerat material..

 
Sarah på påskafton med en drink ala Bängan..
 
Underbart att äntligen få träffa Söta rara Sara.
 
Min fina lilla Matilda!
 
Duktig fotograf jag är som skuggar Malins ansikte med kameran..

Hbg och de underbara killarna!
 
Gårdagens valborgsfirande!

Får nog snart göra ngt åt min dåliga hörsel...

-Tjena frittse-ponken!
-Hah! Pisseponken.. Den var elak så mkt kissar jag väl inte?

-Corny!
-Kallar ni henne för korven? Fan vad taskigt...

Lyssnar på Håkans album det är så jag säger det. Det bästa av livets goda. Känner lyckoruset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0