Lars är inte riktigt vaken..

Halledar. Jag försover mig aldrig. Bara därför försov jag mig inte en utan två gånger idag! Förstår inte vad det är med att vara dödens trött och sen inte somna.. Vaknade sedan av alarmet 07.20 och förstod inte vad det var. Somnade om och kom på.. Vänta. Var det menat att jag skulle vaknat?! 07.40. Urrrrk.

Skulle sedan ta igen lite mellan 13-15. Ställde alarm.. Ringde inget (glömt byta dag så lördag 15.00 så dags att vakna då?) 16.04-vaken. Styrelsemöte med start 16.00. Fint där Fridap! Fint..

Fortfarande ingen vila och ingen ro. Kaos kaos kaos. Men men.. Vad är väl en bal på slottet?

Nu ska jag göra ett nytt sovförsök. Imorgon krävs det en aning pigghet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0